Thursday, January 19, 2017

Kek Hantaran

Teks :: Etha Bahrom
Foto :: FB Etha Bahrom / FB Bellylicious Cupcakes
Email :: ethabahrom@gmail.com


 


Malam tadi, Etha dah tayangkan gambar set hantaran dan gubahan mas kahwin. Pagi ini, Etha nak kongsikan gambar kek.

Cantik tak? Kena dengan tema, kan? Mari Etha perkenalkan Bellylicious Cupcakes (FB: Bellylicious Cupcakes) yang dimiliki oleh adik Etha, Fizae Bahrom. Istimewanya dia ni, dia pandai ikut arahan. Penting tu. Sebab kalau tak percaya, sangat banyak kita dengar keluhan pelanggan tentang benda yang di tempah tidak serupa dengan benda yang diterima. Dalam hal ini, kek yang pelanggan mahu (siap beri gambar contoh) langsung tidak sama dengan kek yang pelanggan dapat.

Dengan Fizae, pelanggan boleh berbincang rupa, rasa, jenis kek yang dikehendaki. Harga boleh bincang dengan dia ya. Etha tidak mahir dengan kos kek. Makan memang pandai :)

 
Rasa kek? Mestilah sedap gila. Antara kek yang Etha suka ialah Red Velvet. Terus-terang Etha cakap, dari banyak-banyak kek dari pelbagai bakers yang pernah Etha rasa, kek Red Velvet yang adik Etha buat juga yang paling sedap Etha pernah rasa.
 

 
Harga tempahan hantaran bermula dari RM45.00 (minima 5 dulang) mengikut kepada kesesuaian kos material yang diperlukan. Harga tersebut merangkumi sewaan dulang hantaran, kos material dan caj perkhidmatan.

Yang berminat boleh terus hubungi Etha ya.
 

 
WhatsApp : +6018 231 4479
FB : GobokTheBoutique
IG : GobokTheBoutique 



.

No comments:

Post a Comment